Участь у VIII онлайн-виставці ефективного педагогічного досвіду "Освіта Харківщини ХХІ століття"

VIII онлайн-виставка "Освіта Харківщини ХХІ століття"

Комунальний заклад "Лозівський ліцей №3" Лозівської міської ради Харківської області - переможець VIII обласної онлайн-виставки ефективного педагогічного досвіду "Освіта Харківщини ХХІ століття" за темою "Створення умов для формування компетентнісної особистості учня, здатного до самовираження та реалізації своїх потреб".

На засіданні науково-методичної ради КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" було презентовано досвід нашого закладу освіти.

За результатами обговорення представлених кращих практик ухвалено занести досвід Лозівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Лозівської міської ради Харківської області (після зміни назви - КЗ "Лозівський ліцей №3") до електронного регіонального банку кращих практик освітян Харківщини.

КЗ "Лозівський ліцей №3" висловлює щиру подяку творчій групі вчителів, Лозівському центру професійного розвитку педагогічних працівників, який очолює директорка Охрончук Наталія Миколаївна, та координатору виставки КВНЗ "ХАНО" Посмітній Юлії Анатоліївні за підтримку та проведення конкурсу.

Заявка на участь у восьмій обласній онлайн-виставці ефективного педагогічного досвіду "Освіта Харківщини XXI століття" за темою "Нова українська школа: перспективні підходи до інтегративного викладання мистецьких дисциплін"

Заявка.pdf

Номінація "Упровадження інноваційних педагогічних технологій у процесі викладання предметів мистецького циклу"

Стаття Лозівська ЗОШ №3.pdf

Презентація досвіду

Тема досвіду: "Створення умов для формування компетентнісної особистості учня, здатного до самовираження та реалізації своїх потреб"

З досвіду роботи

Із досвіду роботи Громило Н.Ю.

Із досвіду роботи Бондаренко Ю.Г.

З досвіду роботи Медвідь Д.М.

Клуб освітніх подорожей.pdf
З досвіду впровадження тьюторскої технології.pdf

Про завершення експерименту «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті»

Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" повідомляє, що в Міністерстві освіти і науки України пакет документів про хід проведення дослідно-експериментальної роботи на тему «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» розглянуто. Наказ про завершення дослідно-експериментальної роботи підписано від 04.12.2020 р. № 1499.

Робота, яку виконували заклади освіти, Інститут індивідуалізації та тьюторства, Тьюторська асоціація України оцінена на високому рівні. Кожен творчий колектив вніс свою унікальну частинку знань, вмінь, професійного педагогічного досвіду і продемонстрував якнайкращі результати дослідження, за що висловлюєму велику вдячність і шану!

Щиро дякуємо керівникам дослідно-експериментальної роботи С. В. Вєтрову і Н. С. Погрібній за професійне фахове керування роботою в сфері розуміння майстерності використання тьюторської технології в освітніх практиках, директорам закладів освіти (Т. М. Прокоп'євій, Р. М. Рудій, Л. А.Калмичковій, С. В. Кіриченко, Л.В.Середі, О.О.Інденко, К.М.Мелашенко, С.Є.Михайловій, Н.М.Руденко, Н.В.Гузик, О. Остапчуку, Н.С. Погрібній), їхнім заступникам, психологам та всім вчителям, які долучилися до експериментальної діяльності!

Найближчим часом досвід роботи Ваших закладів освіти планується ще висвітлювати на сайті Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти" та в наукових фахових виданнях.

Продовження роботи в напрямі поширення тьюторської технології в освітніх практиках планується під керівництвом С. Вєтрова, який вже розпочав певну співпрацю з інститутами післядипломної педагогічної освіти.

З повагою

Світлана Миколаївна Бойко,

координатор експерименту.

Відеоматеріали

Подорож моїм містом.mp4
VID_20200311_105233.mp4

Робота учнів Пасенчука Ярослава та Пасенчук Тетяни, учитель мистецтва Медвідь Д.М.

Проект Пасенчук Ярослава і Тетяни. Соната № 14 Бетховена.wmv

Інтерактивний методичний захід "Застосування інноваційних педагогічних технологій під час проведення інтегрованих уроків для художньо-естетичного самовираження особистості"